هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

!!!! انا مش هعتذر.........ايوة مش هعتذر؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
love alah
(( ألاداره))
(( ألاداره))
love alah

انثى رقم العضوية : 66

!!!!    انا مش هعتذر.........ايوة مش هعتذر؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: !!!! انا مش هعتذر.........ايوة مش هعتذر؟؟؟؟   !!!!    انا مش هعتذر.........ايوة مش هعتذر؟؟؟؟ Emptyالسبت مارس 26, 2011 8:55 pm

انا مش هعتذر.......ايوة مش هعتذر؟؟؟!!!

بسم الله الرحمن الرحيم
انا مش هعتذر ... علشان انا مش غلط ..... انا طلبت بحقى ... وقالوا هيجى وضحكوا عليا .... انا مش هعتذر علشان انا قولت لظالم يا ظالم ... مش هعتذر للى قتل اخوايا اودام عينى علشان بينادى بحقه وحقى وبعد ما قتل اخوايا جايين يقولى ده ابوك ازاى بقى ابوايا وبيقتل اخوايا ..... انا مش هعتذر علشان انا ماليش غير رب واحد ودستورى ماقاليش ان الريس ابوايا ... انا مش هعتذر علشان اللى مش عملى قيمه زمان هعمله انا قيمه دلوقتى واعتذرله .. انا مش هعتذر للى ضحك عليا وعلى غيرى وسرقنى وسرق بلدى .. انا مش هعتذر للى جاب شوية حراميه وقالهم امسكوا البلد .. انا مش هعتذر للى وعدنى بالف واعد وعمره ما نفذ وعد ... انا مش هعتذر ولا هيصعب عليا اللى انا مش صعيبت عليه طول عمرى .... ولو كل الناس صدقته انا مش هصدقه ... ومش هعتذار ومش هقول انا اسف .. ومش هبقى غلبان وهتخدع فى كلمتين مالهومش لزمه .. ومن انهارده هفكر فى مصلحتى بعقلى مش بقلبى .... مش هعتذر ومش هسيب حقى ... والارزاق على الله واللى مكتوب لى هشوفه هشوفه
نعتذرله المفروض هو ال يعتذرلنا انه سرقنا ونهب البلد وعيش ناس يشحتوا وظلم ويوم ما قولنا لا قتل اخواتنا علشان قالوا كلمة الحق
انا احب اقولوا انا مش اسفه حتي ف تعبه وعياه هو مررحمش الناس وهي بتموت وبتطلب علاج ع نفقة الدوله وسابهم بيموتوا ف كل لحظه من الالم وهو راح يتعالج ف اكبر المستشفيات حسبي الله ونعم الوكيل
انا قسما بالله كان نفسي انزل يوم الوفاء اقعد افهمهم ان الكائن ده معملناش غير انه قتلنا وقتل اطفالنا وامهاتنا من الجوع والفقر
كنت عايز اقولهم ان الفقر كان غول على الناس
كان بيهاجم كل واحد وكل واحد كان نفسه يهرب من الغول ده مش يواجهه
انا كنت حزين جدا لاني مقدرتش اروح
بس انا كنت من جوايا باتقطع علشان بيعملو يوم للوفاء وفي ناس ضحو بحياتهم علشان اعيش انا وانتو في خير ورخاء
ومش هعتذر
ومش زعلانه ولا عليه ولا على حكمه
ربنا امر بالعدل واحنا كنا بننفذ امرة بالمظاهرة دى
احنا واجهنا الظلم وقولنا لا وهنفضل نقول
وبنطالب بالعدل وهنفضل نطالب

وفى النهاية احب اقول
ربنا مع الشعوب كلها
منقول

!!!! انا مش هعتذر.........ايوة مش هعتذر؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1